Online samenwerkingstools voor kleine organisaties
De werknemers van vandaag zijn meer divers en werken op meer verschillende locaties. Dat maakt samenwerken ingewikkelder en belangrijker dan ooit. Met onze toepassingen kunt u samenwerken op de manier die bij u past, met oplossingen voor spraak en videobellen, chatten, webpresentaties en samenwerken via online audio-, web- en videovergaderingen.
En die behoefte neemt alleen maar toe (kijk bijvoorbeeld naar de hype van ‘Het Nieuwe Werken’). Voor organisaties waar samenwerken belangrijk is (bijvoorbeeld vanwege projectteams) wordt samenwerken daarom niet eenvoudiger. IT-toepassingen, zoals Unified Communications, helpen om samenwerken ook nu eenvoudiger en effectief te maken.
De Unified Communications-oplossingen van Mitel ondersteunen alle vormen van samenwerking, inclusief telefonisch of videovergaderen, chat, documenten online bewerken en presence via de Mitel MiCollab Client.
Met de MiCollab Client kunt u:
- al uw medewerkers, onafhankelijk van waar ze zijn, met elkaar of met klanten of relaties, laten communiceren en samenwerken.
- online en met behulp van bijvoorbeeld video documenten, ideeën en informatie laten uitwisselen.
- projectteams samenstellen en laten functioneren zonder dat zij bij elkaar (op locatie) hoeven te zitten.
- eenvoudig online presentaties verzorgen en brainstorm- en trainingssessies houden.
Dit betekent voor uw organisatie:
- aanzienlijke kostenbesparingen; minder reiskosten, meer kans om medewerkers samen te laten werken en sneller resultaat.
- verbeterde productiviteit en innovatie, minder tijd die verloren gaat aan het plannen van vergaderingen, sneller een vergadering opzetten (via een muisklik) en productiever samenwerken door zaken als video en whiteboarding.
- medewerkers tegemoet komen in hun wens naar meer flexibiliteit.
- beter benutten van talent, u betrekt de juiste mensen eenvoudiger bij de projecten en vergaderingen waar u hen bij wilt hebben.