Midden en klein bedrijf

Online samenwerkingstools voor kleine organisaties

De werknemers van vandaag zijn meer divers en werken op meer verschillende locaties. Dat maakt samenwerken ingewikkelder en belangrijker dan ooit. Met onze toepassingen kunt u samenwerken op de manier die bij u past, met oplossingen voor spraak en videobellen, chatten, webpresentaties en samenwerken via online audio-, web- en videovergaderingen.

En die behoefte neemt alleen maar toe (kijk bijvoorbeeld naar de hype van ‘Het Nieuwe Werken’). Voor organisaties waar samenwerken belangrijk is (bijvoorbeeld vanwege projectteams) wordt samenwerken daarom niet eenvoudiger. IT-toepassingen, zoals Unified Communications, helpen om samenwerken ook nu eenvoudiger en effectief te maken.

De Unified Communications-oplossingen van Mitel ondersteunen alle vormen van samenwerking, inclusief telefonisch of videovergaderen, chat, documenten online bewerken en presence via de Mitel MiCollab Client.

Met de MiCollab Client kunt u:

  • al uw medewerkers, onafhankelijk van waar ze zijn, met elkaar of met klanten of relaties, laten communiceren en samenwerken.
  • online en met behulp van bijvoorbeeld video documenten, ideeën en informatie laten uitwisselen.
  • projectteams samenstellen en laten functioneren zonder dat zij bij elkaar (op locatie) hoeven te zitten.
  • eenvoudig online presentaties verzorgen en brainstorm- en trainingssessies houden.

Dit betekent voor uw organisatie:

  • aanzienlijke kostenbesparingen; minder reiskosten, meer kans om medewerkers samen te laten werken en sneller resultaat.
  • verbeterde productiviteit en innovatie, minder tijd die verloren gaat aan het plannen van vergaderingen, sneller een vergadering opzetten (via een muisklik) en productiever samenwerken door zaken als video en whiteboarding.
  • medewerkers tegemoet komen in hun wens naar meer flexibiliteit.
  • beter benutten van talent, u betrekt de juiste mensen eenvoudiger bij de projecten en vergaderingen waar u hen bij wilt hebben.